تحقیق و پروپوزال بررسی تاثیر فعالیت های ورزشی هوازی بر پرخاشگری دانش آموزان

تحقیق و پروپوزال تاثیر ورزش بر پرخاشگری

تحقیق و پروپوزال تربیت بدنی با موضوع بررسی  تاثیر فعالیت های  ورزشی هوازی بر  پرخاشگری  دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی  شهرستان شهریار

پروپوزال تاثیر ورزشبر پرخاشگری

فرمت فایل : ورد – قابل ویرایش

تعداد صفحات : 20 صفحه

– عنوان تحقیق:

تحقیق و پروپوزال تربیت بدنی

عنوان فارسی بررسی  تاثیر فعالیت های  ورزشی هوازی بر  پرخاشگری  دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی  شهرستان شهریار
عنوان انگلیسی Effects of aerobic exercise on aggression in elementary school students city of Shahriar

تحقیق و پروپوزال تربیت بدنی – پروپوزال روانشناسی

پروپوزال تاثیر ورزشبر پرخاشگری

ب- بيان مسأله اساسي تحقيق

به طور كلي (شامل تشريح مسأله و معرفي آن، بيان جنبه‏هاي مجهول و مبهم، بيان متغيرهاي مربوطه و منظور از تحقيق حداكثر در 20 سطر ) :

آنچه موجب توجه پژوهشگران به پرخاشگري شده است، پيامدهاي اين گونه رفتارها براي نوجوانان مانند ايجادتصوير منفي ميان همسالان و آموزگاران، طرد از سوي همسالان، افت تحصيلي، مصرف مواد و بزهكاري است(سوخودولسکی[1] و همکاران،2004). ناكامی، یادگیری رفتارهای پرخاشگرانه از الگو، كمبود توجه و عاطفه، تربیت متناقض همراه با نظم شدید و تغییرات مكرری كه در نقش های والدین حاصل می شود و پرخاشگری به عنوان وسیله ای جهت تخلیه فشارهای روانی و… كه این عوامل نقش بسیار مهمی در ایجاد رفتار پرخاشگرانه نوجوانان ایفا می كند.

مطالعه پرخاشگري در ورزش به دلايل متعددي اهميت دارد. محققان علوم اجتماعي غالباً چنين استدلال ميكنند كه ورزش بازتابي از جامعه در كليت خويش است. از اين رو گفته ميشود، ورزش جهاني كوچك از جامعه اي بزرگتر است. متاٌسفانه غلبه رفتار خشن بازيكنان زياد شده و امروزه، موضوع اصلي در رقابتهاي ورزشي شده است(شیروانی و مهدی پور،1389).

[1] Sukhodolsky

……………………..

……………………..تحقیق و پروپوزال بررسی تاثیر فعالیت های ورزشی هوازی بر پرخاشگری دانش آموزان

……….

روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها(حداکثر10 سطر):

در این پژوهش از آمار توصیفی و استنباطی استفاده میشود. آزمودنی‌ها از میان دانش اموزان دختر مقطع ابتدایی شهرستان شهریار انتخاب شدند.شرکت در برنامه‌ تمرین هیچگونه تأثیری روی نمرات دروس آنها نداشت. در این مطالعه،اثر تمرین هوازی بر روی پرخاشگری،مورد بررسی و مقایسه قرار میگیرد. پرخاشگری در سه سطح شدید، متوسط و ضعیف مورد سنجش قرار میگیرد.یک‌ هفته قبل………………..

……………………..

…………………..تحقیق و پروپوزال بررسی تاثیر فعالیت های ورزشی هوازی بر پرخاشگری دانش آموزان

………………….

تحقیق و پروپوزال تربیت بدنی با موضوع بررسی  تاثیر فعالیت های  ورزشی هوازی بر  پرخاشگری  دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی  شهرستان شهریار

 

بازدیدها: 801

22,000 تومان