دانلود طرح جابر عقاب ها پایه اول به انضمام دفتر کارنما و آموزش کامل تنظیم کارتو پلاست

دانلود طرح جابر عقاب ها پایه اول به انضمام دفتر کارنما و آموزش کامل تنظیم کارتو پلاست  در قالب فایل آماده و کامل و قابلیت ویرایش و فایل های کامل آموزشی

تیم تخصصی ebayfa پیشرو در ارائه بهترین نمونه های برگزیده طرح جابربن حیان در سراسر کشور و ارائه دهنده نمونه هایی از طرح جابر است که تاکنون در هیچ سازمانی ارائه نشده اند ، می باشد. طرح حاضر  دانلود طرح جابر عقاب ها پایه اول می باشد که توسط تیم تخصصی ما ارائه شده است و فرهنگیان محترم می توانند از آن استفاده نمایند.

دانلود طرح جابر عقاب ها پایه اول شامل موارد زیر می باشد :

·        عکس ها و پوستر های مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با عقاب ها

·        تابلوی نمایش مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با عقاب ها

·        تصاویر مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با عقاب ها

·        مستندات آموزشی قابل قبول مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با عقاب ها

·        آنچه در دانلود طرح جابر عقاب ها پایه اول وجود دارد بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از سازمان آموزش و پرورش پیرامون طرح جابربن حیان در رابطه با عقاب ها می باشد.

بخش هایی از این مطلب

رفتار و زیستگاه عقاب های طلایی

پرندگانی نیمه مهاجر هستند به گونه ای که برخی در یک محل باقی مانده و پاره ای دیگر مهاجرت می کنند. آنها عموماً به صورت انفرادی یا جفت زندگی می کنند، هر چند که ممکن است پرندگان جوان غیر جفت، در دستجاتی دیده شوند، یا بالغین در آب و هوای نامعتدل یا وجود غذای بسیار فراوان، به صورت گروه هایی مشاهده شوند.عقاب طلایی در زیستگاه های باز و نیمه باز و در ارتفاع ۳۶۰۰ متری از سطح دریا یافت می شود. زیستگاه های مورد سکونت آن شامل توندراها، بوته زارها، چمنزارها، بیشه زارها، درخت زارها و جنگل های مخروطی است. بیشتر این عقاب ها در نواحی کوهستانی یافت می شوند، ولی، در تالاب ها و زیستگاه های ساحلی و مصبی نیز لانه گزینی می کنند. به طور کلی، عقاب طلایی در کوهستان های کم گیاه و خشک، و گاهی جنگل های کوهستانی و صخره های ساحلی و دشت ها زندگی می کند.

تولید مثل و رشد

سن بلوغ جنسی در نر و ماده، ۴ – ۷ سالگی است. این پرنده در هر سال، یک بار زاد و ولد می کند. فصل تولید مثل، بسته به موقعیت جغرافیایی، از ماه اسفند و مرداد است. این عقاب ها تک همسر بوده و ممکن است چندین سال، روابط جفتی خود را حفظ کنند. در جمعیت های غیر مهاجر، جفت ها در تمام طول سال، با هم می مانند. در انواع مهاجر، جفت گزینی و روابط جنسی، زمانی آغاز می شود که آنها به نواحی تولیدمثلی بر می گردند. فعالیت های جفت گیری شامل پرواز موج وار یک یا هر دو جفت، تعقیب، شیرجه رفتن، حمله کردن های ظاهری، نمایش چنگال ها، با هم اوج گرفتن و چرخیدن است.

عقاب طلایی، اغلب در لبه پرتگاه ها یا نوک صخره ها و هم چنین، روی درختان بلند یا عمارت های ساخته بشر، نظیر آسیاب بادی، برج دیدبانی و دکل برق، آشیانه می سازد. نر و ماده، در بهار، با کمک تکه های چوب و شاخه های ضخیم، لانه ای سکو مانند با عرض بیش از ۲ متر، در ارتفاع تا ۱۰۷ متری ساخته و داخل آن را با گیاهان نرم، علف، برگ و پوست درختان، خزه و گلسنگ آستر می کنند. جفت های نر و ماده می توانند در منطقه تولیدمثلی خود، چندین لانه داشته باشند که اغلب، از سالی به سال دیگر و قبل از هر فصل جفت گیری، آنها را بازسازی کرده و مجدداً به کار می گیرند.

نر و ماده، در ساخت یا مرمت لانه شرکت می کنند. در فصل تولیدمثل، ۱ الی ۴ تخم (به طور متوسط، ۲ تخم) به رنگ سفید کدر با نقاط یا لکه های قهوه ای یا قهوه ای مایل به قرمز، به فواصل ۳ تا ۴ روز، گذاشته می شود. وظیفه اصلی خوابیدن روی تخم ها، بر عهده ماده است هر چند که نر نیز اغلب در این کار مشارکت می کند. ۳۵ تا ۴۵ روز (متوسط ۴۲ روز) طول می کشد تا جوجه ها از تخم بیرون آیند. والدین، به تغذیه جوجه ها می پردازند، هر چند که جنس نر، به ویژه در چند هفته نخست، بخش عمده غذا را فراهم می کند. ۴۵ تا ۸۱ روز وقت لازم است تا جوجه ها پر در بیاورند. در این زمان، آنها از طریق راه رفتن، جست و خیز یا افتادن از لانه، آن را ترک می کنند. آنها پرواز را در سن ۱۰ هفتگی شروع کرده و ۸۰ – ۳۲ روز بعد از پر درآوری، زندگی مستقلی را آغاز می کنند.عقاب طلایی، در حالت وحشی، بالای ۳۰ سال و در اسارت، بیش از ۴۶ سال عمر می کند.

نکته طلایی در رابطه با دانلود طرح جابر عقاب ها پایه اول :

در پروژه حاضر دفتر کارنما به صورت نمونه در قالب ورد و قابل ویرایش نیز وجود دارد که در این دفتر کارنما بخش هایی جهت نگارش موارد زیر تعبیه شده است :

  1. مقدمه
  2. موضوع پروژه حیان در رابطه با عقاب ها
  3. زمان صرف شده برای انجام پروژه عقاب ها
  4. مشکلات پروژه عقاب ها
  5. راه حل ها پروژه عقاب ها
  6. مطالعه آماري ( آمار ) پروژه عقاب ها
  7. نوع پروژه عقاب ها
  8. تحقیق پروژه عقاب ها
  9. طرح مسئله پروژه عقاب ها
  10. ارائه فرضیه پروژه عقاب ها
  11. ثبت نتایج پروژه عقاب ها
  12. نتیجه گیري پروژه عقاب ها
  13. وسایل مورد نیاز پروژه عقاب ها
  14. نتیجه گیري پروژه عقاب ها
  15. سپاسگزاري پروژه عقاب ها
  16. مدیریت زمان پروژه عقاب ها
  17. جمع آوري اطلاعات پروژه عقاب ها
  18. فرضیه سازي پروژه عقاب ها
  19. تعیین متغیرها پروژه عقاب ها
  20. ثبت و سازماندهی نتایج پروژه عقاب ها

آموزش تکمیلی درباره این دانلود طرح جابر عقاب ها پایه اول :

در این طرح جابر مطالب آموزشی کاملی به قرار زیر موجود است :

تابلوی نمایش پروژه طراحی و ساخت در رابطه با عقاب ها

تابلوی نمایش جمع آوری و طبقه بندی در رابطه با عقاب ها

تابلو نمایش آزمایش در رابطه با عقاب ها

تابلو نمایش علمی تحقیق مدل نمایش در رابطه با عقاب ها

انتخاب موضوع پروژه در رابطه با عقاب ها

بروشور راهنماي والدين در رابطه با عقاب ها

جدول زمانبندی پروژه آزمایش در رابطه با عقاب ها

راهنماي پروژه علمي در رابطه با عقاب ها

فرم داوری  جمع آوری در رابطه با عقاب ها

ملاک های توصیفی داوری آزمایش در رابطه با عقاب ها

فرم داوری آزمایش در رابطه با عقاب ها

نقش ها و مسئولیت ها در رابطه با عقاب ها

برای خرید و دانلود این دانلود طرح جابر عقاب ها پایه اول اقدام نمایید .

بازدیدها: 36

7,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *