پرسشنامه ارتباطات بازاريابي در صنعت بيمه

پرسشنامه با موضوع بازاريابي در صنعت بيمه

رديف گويه بسيار زياد زياد متوسط كم بسيار كم
1 آيا استفاده از تبليغات تلويزيوني و راديويي توسط شركت بيمه پاسارگاد در افزايش تمايل به خريد بيمه‌هاي زندگي و پس انداز موثر است؟          
2 آيا استفاده از تبليغات محيطي مانند پوستر و بيلبورد توسط شركت بيمه پاسارگاد، در افزايش تمايل به خريد بيمه‌هاي زندگي و پس انداز موثر است؟          
3 آيا استفاده از تبليغات چاپي مانند توزيع آگهي‌نامه و بروشور  توسط شركت بيمه پاسارگاد، در افزايش تمايل به خريد بيمه‌هاي زندگي و پس انداز موثر است؟          
4 آيا استفاده از تبليغات الكترونيكي مانند بنرهاي الكترونيكي و تبليغات اينترنتي توسط شركت بيمه پاسارگاد ، در افزايش تمايل به خريد بيمه‌هاي زندگي و پس انداز موثر است؟          
5 آيا شركت در نمايشگاه‌هاي تخصصي بيمه و صنايع مرتبط توسط شركت بيمه پاسارگاد ، در افزايش تمايل به خريد بيمه‌هاي زندگي و پس انداز موثر است؟          
6 آيا چاپ نشريات تخصصي بيمه‌اي توسط شركت بيمه پاسارگاد ، در افزايش تمايل به خريد بيمه‌ زندگي و پس انداز موثر است؟          
7 آيا ترتيب دادن همايش‌هاي تخصصي در زمينه بيمه زندگي و پس انداز توسط شركت بيمه پاسارگاد،  در افزايش تمايل به خريد بيمه‌ زندگي و پس انداز موثر است؟          
8 آيا برگزاري سخنراني در مورد بيمه هاي زندگي و پس انداز توسط شركت بيمه پاسارگاد،  در افزايش تمايل به خريد بيمه‌ زندگي و پس انداز موثر است؟          

بازدیدها: 15

18,000 تومان