پرسشنامه استاندارد عملکرد بانک

پرسشنامه با موضوع ارزیابی عملکرد بانک

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه

عملکرد تابعی از کارایی و اثربخشی و فعالیت های صورت گرفته است.بانک ها برای دستیابی به عملکرد بهتر باید از شاخص های پیشرو یا آینده نگر استفاده کنند . شاخص های پسرو یا گذشته نگر تنها وقایع تاریخی را بیان می کنند ،در حالیکه شاخص های آینده نگر ،باعث مهیا شدن شرایط برای پرورش عملکرد می شوند(عباسقلی چور،1389).

مقیاس  پرسشنامه

این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،1؛ مخالفم،2؛ نه موافقم نه مخالف،3؛موافقم،4؛ کاملا موافقم؛5) می­باشد.

( توجه مقیاس لیکرت در انتهای پرسشنامه کاملا توضیح داده شده است.)

کاملا موافقم موافقم نه موافقم نه مخالف مخالفم کاملا مخالفم گزينه
5 4 3 2 1 امتياز

کاملا مخالفم کاملا موافقم

 

سوالات کاملا مخالفم مخالفم نه موافقم

نه مخالفم

موافقم کاملا

موافقم

1 2 3 4 5
1-این بانک به طور منظم رضایت مشتری را می سنجد کاملا مخالفم مخالفم نه موافقم

نه مخالفم

موافقم کاملا

موافقم

2-این بانک نیازهای مشتریان را درک می کند کاملا مخالفم مخالفم نه موافقم

نه مخالفم

موافقم کاملا

موافقم

3-این بانک باتوجه به رضایت مشتری هدف گذار می کند کاملا مخالفم مخالفم نه موافقم

نه مخالفم

موافقم کاملا

موافقم

4-این بانک،تلاش می کند تا برای مشتری  ارزش ایجاد کند. کاملا مخالفم مخالفم نه موافقم

نه مخالفم

موافقم کاملا

موافقم

بازدیدها: 18

8,000 تومان