پرسشنامه استاندارد یادگیری استراتژیک تسینگ (2011

پرسشنامه با موضوع یادگیری استراتژیک

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه       

یادگیری استراتژیک: برنامه ای است که با هدف تسریع و تسهیل یادگیری در سازمان طراحی شده و به اجرا در می آید این برنامه می تواند رویکردی رسمی یا غیررسمی داشته باشد(رحمتی وهمکاران، 1390؛ به نقل از صدیقی پاشاکی، 1393).

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه

در این پژوهش شیوه های یادگیری استراتژیک عبارت است از ابعاد یادگیری مستمر، گفتگو و پرسش، همکاری و یادگیری، ایجاد سیستم ها، اختیاردهی به افراد، ارتباط با محیط، رهبری استراتژیک که از طریق پرسشنامه تسینگ که شامل سوالات(9-29) صورت می گیرد.

مولفه های پرسشنامه و پرسشنامه

-بعد یادگیری پیوسته(3سوال): شامل سوال9الی11

2- بعد گفتگو و پرسش(3سوال): شامل سوال 12الی 14

9-در سازمان من ، افراد به هم در یادگیری کمک می کنند. 1 2 3 4 5
£ £ £ £ £
10- در سازمان من ، افراد به خاطر یادگیری پاداش می گیرند. 1 2 3 4 5
£ £ £ £ £
11- در سازمان من ، به افراد جهت یادگیری وقت داده می شود. 1 2 3 4 5
£ £ £ £ £
12- در سازمان من ، افراد جهت ایجاد اطمینان میان یکدیگر وقت می گذارند. 1 2 3 4 5
£ £ £ £ £
13- در سازمان من ، افراد به یکدیگر بازخور روشن و صادقانه می دهند 1 2 3 4 5
£ £ £ £ £

بازدیدها: 20

18,000 تومان