پرسشنامه « بررسی ارتباط بین ارزش مشتری، رضایت و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بیمارستان مرکز قلب تهران)

. پرسشنامه ارزش، رضایت و وفاداری مشتری

.

وفاداری مشتری کاملاً مخالفم مخالفم نظری ندارم موافقم کاملاً موافقم
احساس وفاداری نسبت به این بیمارستان 1 2 3 4 5
به دنبال جایگزینی برای این بیمارستان برای دریافت خدمات نمیباشم 1 2 3 4 5
لطفاً با انتخاب گزينه مورد نظر، مشخص کنيد تا چه اندازه با هر جمله موافق هستيد.
ارزش مشتری کاملاً مخالفم مخالفم نظری ندارم موافقم کاملاً موافقم
1 آنچه که نیاز مراجعه کننده است، قبل از آنکه از مطرح شود، تامین میشود. 1 2 3 4 5
2  در پیش بینی نیاز مراجعه کنندگان از رقبای خود جلوترند. 1 2 3 4 5
3  برنامه ریزی در پیش بینی نیاز مراجعه کنندگان 1 2 3 4 5
4 آینده نگری و پیش بینی آنچه که اتفاق خواهد افتاد نسبت به سایر رقبا 1 2 3 4 5

بازدیدها: 17

18,000 تومان