پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان داخلی

پرسشنامه با موضوع مشتری مداری

موارد زیر را در خصوص واحدهای سازمانی خودتان که از آنها خدمت دریافت می کنید، بررسی کنید. خیلی زیاد زیاد نسبتاً زیاد متوسط نسبتاً کم کم خیلی کم
1 آیا برخورد واحد خدمت دهنده مودبانه می باشد؟
2 آیا واحد خدمت دهنده با شما به عنوان یک شریک کاری برخورد می کند؟
3 آیا اعضای واحد خدمت دهنده به سهولت در دسترس هستند؟
4 آیا واحد خدمت دهنده به نیازهای شما به دقت توجه می نمایند؟

بازدیدها: 13

8,000 تومان