پرسشنامه عملکرد بازاریابی (دهقان و همکاران ۱۳۹۲)

پرسشنامه عملکرد بازاریابی

پرسشنامه عملکرد بازاریابی (دهقان و همکاران ۱۳۹۲)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه توسط دهقان و همکاران ۱۳۹۲ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است. به منظور جمع آوری اطلاعات پرسشنامه ۱۰ سوالی عملکرد بازاریابی استفاده گردید.این پرسشنامه به شکل طیف پنج گزینه­ای لیکرت تنظیم و در سه برگ کاغذ A4  توزیع شده، از تعداد ۱۲۰ پرسشنامه توزیع شده بین مشتریان ۱۰۸ پرسشنامه جمع­آوری گردیده و از بین ۱۰۸ پرسشنامه، ۶ پرسشنامه به صورت ناقص پر شده بود که در تجزیه و تحلیل دخیل داده نشدند.

بازدیدها: 640

10,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *