پرسشنامه عملکرد معلمان

پرسشنامه با موضوع عملکرد

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه

عملکرد: عملکرد به مجموعه توانایی ها برای انجام دادن کارباتوجه به هدف ها وشرح وظایف برای رسیدن به هدف های ازقبل پیش بینی شده گفته می شود که انجام کارذهنی وبدنی باتوجه به خواسته های مربوط به نحوه مطلوب رسیدن به هدفهای مورد نظر نیز تعریف شده است.

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه

دراین پژوهش منظورازعملکردمعلمان براساس شاخصهای مندرج درفرم ارزشیابی معلمان می باشد، که باااستفاده ازپرسشنامه محقق ساخته مورد اندازه گیری قرار گرفته است .

مولفه های پرسشنامه و پرسشنامه:

 

این پرسشنامه به صورت تک مولفه ای می باشد.

 

 

ردیف سئوالات خیلی زیا د زیا د متوسط کم خیلی کم
1 میزان شناسایی وتوجه به نیازها وتفاوت های فردی دانش آموزان دوره تحصیلی مربوط برای حل مشکلات آموزشی وتربیتی آنان .          
2 میزان رعایت نظم درشروع وخاتمه کلاس وتسلط براداره کلاس بامشارکت دانش آموزان

 

         
3 میزان بکارگیری شیوه های مناسب ومؤثر برای ایجاد وتقویت رفتار مثبت دانش آموزان

 

         
4 میزان استفاده ار طرح درس ورعایت بودجه بندی و…درفرآیندتدریس (استفاده بهینه اززمان تعیین شده برای آموزش)          

بازدیدها: 15

8,000 تومان