پرسشنامه نگرش دانشجویان به يادگيري الكترونيكي

پرسشنامه با موضوع

روش نمره گذاری و تفسیر

این پرسشنامه دارای 15 سوال بوده و هدف آن بررسی نگرش دانشجویان به يادگيري الكترونيكي از ابعاد مختلف (يادگيري الكترونيكي به عنوان محيط يادگيري مستقل، يادگيري الكترونيكي به عنوان يك محيط يادگيري مؤثر، يادگيري الكترونيكي به عنوان محيط آموزش چند رسانه اي، يادگيري الكترونيكي به عنوان محيط آموزش مبتني بر هدايت آموزش دهندگان) است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت 7 گزینه ای بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

پرسشنامه فوق دارای چهار بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

 

بعد سوالات مربوطه
يادگيري الكترونيكي به عنوان محيط يادگيري مستقل 6-1
يادگيري الكترونيكي به عنوان يك محيط يادگيري مؤثر 9-7
يادگيري الكترونيكي به عنوان محيط آموزش چند رسانه اي 12-10
يادگيري الكترونيكي به عنوان محيط آموزش مبتني بر هدايت آموزش دهندگان 15-13

 

 

برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید.

ردیف عبارات کاملا مخالفم تا حدودی مخالفم کمی مخالفم نظری ندارم کاملا موافقم تا حدودی موافقم کمی موافقم
1 مي توانم به طور فعال در محيط يادگيري الكترونيكي بياموزم              
2 فرصتهاي زيادي براي ايجاد دانش در محيط يادگيري الكترونيكي دارم              
3 آموزش مستقيم هايپرتكست مي تواند انگيزه يادگيري مرا افزايش دهد              
4 مي توانم به طور فعال در محيط يادگيري الكترونيكي با ديگران بحث و گفتگو کنم              
5 مي توانم به طور فعال آموزش مستقيم رايانه اي را بخوانم              

بازدیدها: 8

8,000 تومان