پروپوزال آماده الگوی ارزیابی رضایت مشتری با استفاده از فرایندسلسله مراتبی AHP

دانلود پروپوزال رضایت مشتری

عنوان تحقيق: ارائه الگوی ارزیابی رضایت مشتری با استفاده از فرایندسلسله مراتبی ((AHP (مورد مطالعه بانک ملی ايران استان هرمزگان)

دانلود پروپوزال رضایت مشتری – مهندسی صنایع

فایل ورد

19 صفحه

بيان مسأله (تشريح ابعاد، حدود مسأله، معرفي دقيق مسأله، بيان جنبه‌هاي مجهول و مبهم و متغيرهاي مربوطه به پرسش‌هاي تحقيق، منظور تحقيق)

دنیای رقابتی امروز تنها سازمانها و شرکت هایی می توانند به رقابت بپردازند و به ایجاد سودآوری دست بزنند که بتوانند به نیازمندی های مشتریان خود توجه کنند و بتوانند در در این راستا رضایت مندی آنها را فراهم نماید که این مسأله خود موجب ایجاد وفاداری مشتریان به محصـــولات و خدمات ارائه شده آن سازمان و شرکت  می گردد[20].

بانک ها به دلیل اتکای دارایی خود به سپرده های مردمی و نیز اهمیتی که افراد برای دارایی و پول خود قائل اند، باید برای جلب مشتری تلاش ها و فعالیت های وسیع تری انجام دهند و بهترین ابزار برای این منظور، استفاده از اصول بازاریابی به ویژه بازار یابی خدمات بانکی برای حفظ سهم بازار ، سهم مشتری و سودآوری است، بازار یابی به عنوان موفقیت بلند مدت موسسات مالی ، بر مشتری گرایی متمرکز است . در حقیقت مشتری گرایی سودمند ترین و مناسب ترین استراتژی برای بانک ها است زیرا مشتری بنیان و اساس نظام بانکی است[10].

……………….

………………..دانلود پروپوزال رضایت مشتری – مهندسی صنایع

فرضیه ها:

– دسترسی مشتریان به خدمات بانکی یکی از عوامل موثر بر افزایش رضایت آنها از خدمات ارائه شده و تصمیم گیری آنها در انتخاب بانک محسوب می شود.

2- نوع و جذابیت خدمات و مزایای اعطایی بانک یکی از عوامل موثر بر افزایش رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تصمیم گیری آنها در انتخاب بانک محصوب می شود.

3- احساس امنیت مالی و اطمینان مشتریان یکی از عوامل موثر بر افزایش رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تصمیم گیری آنها در انتخاب بانک محصوب می شود.

4- کیفیت امکانات اداری ، فیزیکی و رفاهی بانک یکی از عوامل موثربر افزایش رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تصمیم گیری آنها در انتخاب بانک محصوب می شود.

5- شخصیت و خصوصیات رفتاری کارکنان بانک یکی از عوامل موثر بر افزایش رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تصمیم گیری آنها در انتخاب بانک محصوب می شود.

6- کیفیت ارائه خدمات بانکی یکی از عوامل موثر بر افزایش رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تصمیم گیری آنها در انتخاب بانک محصوب می شود.

………………..

………………..

برای دانلود پروپوزال رضایت مشتری – مهندسی صنایع  روی دکمه خرید کلیک کنید .

بازدیدها: 170

28,000 تومان