نمونه پروپوزال آماده مدیریت بازاریابی با موضوع استراتژی بازاریابی

پروپوزال استراتژی بازاریابی

نمونه بسیار کامل و جدید پروپوزال آماده مدیریت بازاریابی با موضوع استراتژی بازاریابی

اطلاعات اختصاصی مربوط به تحقیق پروپوزال استراتژی بازاریابی

موضوع پروپوزال استراتژی بازاریابی: تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران (مطالعه موردی شرکت های صادر کننده زعفران  به اروپا)

 

مقدمه پروپوزال آماده بازاریابی

در مقدمه این نمونه پروپوزال آماده بازاریابی آمده است:

با توجه به تحولات و تغييرات به وجود آمده در فضاي كسب و كار بين المللي و تاثير آن بر اقتصاد ملي كشورها، بسياري از کشورها توسعه حوزه جغرافيايي، يعني حركت از بازارهاي محلي به بازارهاي خارجي، را به عنوان بخشي از استراتژي رشد انتخاب مي­كنند. توسعه بين المللي در عرصه کسب وکار  يك تصميم بسيار مهم برای کشورها می­باشد. بين المللي شدن در برخي كشورها به عنوان مقدم ترين سياست عمومي است. چرا که بین المللی شدن  نقش حياتي در نوآوري صنعتي و توسعه اقتصادي جوامع دارد. در محيط تجاري كنوني، بيش از هر زمان تنها چيزي كه ثابت و پايدار مانده همان پديدة تغيير است.  فرايند استراتژی بازاریابی بر اساس اين باور قرار دارد كه سازمان ها ناگزيرند به طور دائم بر رويدادهاي داخلي و خارجي و فرايندها نظارت كنند تا بتوانند در زمان مناسب و بر حسب ضرورت، خود را با تغييرات وفق دهند و استراتژی های به موقع را وضع نمایند. بسياري از مديران و كارآفرينان فرصت هاي موجود در بازارهاي بين المللي را تشخيص داده و دسترسي به اين بازارهاي جهاني را به عنوان يك ابزار استراتژيك براي رقابت پذيري و توسعه بيشتر كسب وكار بین المللی خود مورد استفاده قرار مي­دهند. حضور در بازارهاي جهاني امكان دسترسي به بازارهاي بزرگتر و دستيابي به صرفه جويي در مقياس، مزيت هاي تكنولوژيك، ارتقاء شايستگي، پخش ريسك، كاهش و تقسيم هزينه هاي تحقيق وتوسعه، دسترسي بيشتر به منابع تأمين مالي را ميسر مي­سازد.

برای دانلود این نمونه پروپوزال آماده با موضوع استراتژی بازاریابی روی دکمه خرید کلیک کنید

بازدیدها: 9

15,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *