پروپوزال استراتژی بازاریابی
نمونه بسیار کامل و جدید پروپوزال آماده مدیریت بازاریابی با موضوع استراتژی بازاریابی
اطلاعات اختصاصی مربوط به تحقیق پروپوزال استراتژی بازاریابی
موضوع پروپوزال استراتژی بازاریابی: تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران (مطالعه موردی شرکت های صادر کننده زعفران به اروپا)
مقدمه پروپوزال آماده بازاریابی
در مقدمه این نمونه پروپوزال آماده بازاریابی آمده است:
با توجه به تحولات و تغييرات به وجود آمده در فضاي كسب و كار بين المللي و تاثير آن بر اقتصاد ملي كشورها، بسياري از کشورها توسعه حوزه جغرافيايي، يعني حركت از بازارهاي محلي به بازارهاي خارجي، را به عنوان بخشي از استراتژي رشد انتخاب ميكنند. توسعه بين المللي در عرصه کسب وکار يك تصميم بسيار مهم برای کشورها میباشد. بين المللي شدن در برخي كشورها به عنوان مقدم ترين سياست عمومي است. چرا که بین المللی شدن نقش حياتي در نوآوري صنعتي و توسعه اقتصادي جوامع دارد. در محيط تجاري كنوني، بيش از هر زمان تنها چيزي كه ثابت و پايدار مانده همان پديدة تغيير است. فرايند استراتژی بازاریابی بر اساس اين باور قرار دارد كه سازمان ها ناگزيرند به طور دائم بر رويدادهاي داخلي و خارجي و فرايندها نظارت كنند تا بتوانند در زمان مناسب و بر حسب ضرورت، خود را با تغييرات وفق دهند و استراتژی های به موقع را وضع نمایند. بسياري از مديران و كارآفرينان فرصت هاي موجود در بازارهاي بين المللي را تشخيص داده و دسترسي به اين بازارهاي جهاني را به عنوان يك ابزار استراتژيك براي رقابت پذيري و توسعه بيشتر كسب وكار بین المللی خود مورد استفاده قرار ميدهند. حضور در بازارهاي جهاني امكان دسترسي به بازارهاي بزرگتر و دستيابي به صرفه جويي در مقياس، مزيت هاي تكنولوژيك، ارتقاء شايستگي، پخش ريسك، كاهش و تقسيم هزينه هاي تحقيق وتوسعه، دسترسي بيشتر به منابع تأمين مالي را ميسر ميسازد.
برای دانلود این نمونه پروپوزال آماده با موضوع استراتژی بازاریابی روی دکمه خرید کلیک کنید
بازدیدها: 9