پروپوزال شناسایی و رتبه بندی عنوان تحقيق به فارسي: عوامل موثر بر بهینه سازی استراتژی شرکت در مناقصات با رویکرد فازی

عوامل موثر بر بهینه سازی استراتژی شرکت در مناقصات

 

الف- عنوان تحقیق

1- عنوان به زبان فارسی:

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بهینه سازی استراتژی شرکت در مناقصات با رویکرد فازی

2-  عنوان به زبان انگليسي/(آلماني، فرانسه، عربي):

تذكر: صرفاً دانشجويان رشته‏هاي زبان آلماني،‌فرانسه و عربي مجازند عنوان پايان‏نامه خود را به زبان مربوطه در اين بخش درج نمايند و براي بقيه دانشجويان، عنوان بايستي به زبان انگليسي ذكر شود.

 

Identify and rank factors that influence participation in tenders optimization strategy with a fuzzy approach

ج- بيان مسله ساسي تحقيق

به طور كلي (شامل تشريح مسأله و معرفي آن، بيان جنبه‏هاي مجهول و مبهم، بيان متغيرهاي مربوطه و منظور از تحقيق) :

یکی از تصمیمات مهم برای یک شرکت، که در ملاحظات استراتژیک وی نقش کلیدی ایفا می کند، تصمیماتی است که اصطلاحاً در حوزه«استراتژی مناقصه» اتخاذ می کند. می توان استراتژی مناقصه یک شرکت را در دو مرحله مجزا اما متوالی خلاصه کرد: شرکت یا عدم شرکت در مناقصه و در صورت شرکت در مناقصه، ارائه قیمت پیشنهادی، معمولاً مناقصه برای یک پروژه شامل یک فرایند رقابتی می باشد که شرکت در آن باعث پرداخت هزینه های زیادی جهت انجام اقدامات قیمت دهی و نیز به کارگیری نیروهای متخصص جهت برآورد و ارائه قیمت می گردد(موسوی و رجایی)

الف- عوامل مرتبط با شركت

 1- توان فني شركت

1-1 ) پرسنل خبره دفتر فني

2-1 ) پيمانكار درجه 2

3-1 ) نيروي مديريتي در سطوح مختلف

2 -ظرفيت خالي شركت

3- آشنايي و سطح روابط با تامين كنندگان موضوع پيمان

ب- عوامل مرتبط با پروژه

1 -موقعيت محل پروژه

بازدیدها: 23

18,000 تومان