پرسشنامه کیفیت خدمات آلبرت

پرسشنامه کیفیت خدمات آلبرت

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

از پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات آلبرت که در پژوهشنامه مدیریت دکتر سید محمد مقیمی جلد نهم و دهم چاپ شده است استفاده گردیده است.

کیفیت خدمات با ۵ مولفه شامل ۱۹ گویه می باشد. تعدادپرسش های مربوط به هریک از مولفه های کیفیت خدمات در جدول (۳-۲) بیان شده است.

جدول شماره ( ۳-۲): مولفه های کیفیت خدمات و گویه های مربوط به آنها

مفهوم متغییر های مورد بررسی شماره گویه ها در پرسشنامه حجم گویه ها
کیفیت خدمات ملموسات سوالات  ۱  الی ۳ ۳
قابلیت اعتبار سوالات  ۴ الی ۸ ۵
پاسخگویی سوالات ۹ الی ۱۲ ۴
اطمینان سوالات۱۳ الی ۱۶ ۴
همدلی سوالات ۱۷ الی ۱۹ ۳

این پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت طراحی شده است.

بازدیدها: 267

1 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *